1 Nisan 2013 Pazartesi

NEDEN 0?

merhaba sevgili henüz beni okumaya başlamamış insanlar,
sıfırın karesi yaptım bloğun adını. çünkü ben bir sıfırım. koskocaman, gülümseyen bir sıfır.
kendim sıfırladım kendimi ve hayata yeni, yepyeni başlayacağım. bu blogla size işe yaramaz başlangıç hikayelerimi anlatmayı planlıyorum, hem de biraz motive olmayı, kafamı netlemeyi... ilk önce kendimi tanıtayım. daha sonra neden yeniden başlamak istediğimi anlatayım. anlaştık mı?
adım  0(SIFIR), 25 yaşımdayım.
bir ay öncesine kadar çalışıyordum. ama şimdi işi bıraktım. ayrıntılara daha sonra gireceğim.
ailemle birlikte yaşıyorum. 2 kardeşim var. biri kız, biri erkek. birinin adı SİYAH olsun , birinin adı BEYAZ. annem ve babam var. annem gereğinden çok konuşkan, babam gereğinden çok suskun bir adam. GEVEZE ve SUSKUN olsun adları.
sevgilim var. dünya tatlısı. bir buçuk yıldır birlikteyiz. kafası karışık, ne yapacağını bilemeyen üstüne bir de tembel olan ama bunu bir türlü kabullenmeyen bir genç :)kendisi henüz öğrenci ama aynı zamanda bir işyeri var. uzun hikaye. belki bir gün anlatırım.  HAYLAZ  olsun adı. ben ona içimden hep öyle sesleniyorum.
sonraaaaaaa ımmmm
evet, itiraf ediyorum , hayatımda çok insan yok. dıdıların dıdıları var. en yakın arkadaşım ve hatta tek arkadaşım  yurtdışına gitti. dönecek ama o dönene kadar ben buradayım neticede. yani yalnız :D onun adı da YAZ olsun.
sonra bir de uzun süredir telefon dışında görüşmediğim bir arkadaşım var. telefon dediğime bakmayın. neredeyse her gün görüşüyoruz. birbirimize yalan atmadığımız şeyler dışında birbirimizin her şeyini biliyoruz, dinliyoruz, birbirimize destek oluyoruz. onun adı da SANAL olsun. izmir'de yaşıyor.
aaa ben nerde mi yaşıyorum? ankara'da.
hatta şuan yağmur yağıyor.
şimdilik bu kadar
ankara'dan sevgilerle
0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder